BMW G30 520d B47 - czyli najbardziej popularny silnik w nowej piątce Pana Krzyśka
CHIP-TUNING
Moc
190 KM -> 230 KM
Moment
400 Nm -> 480 Nm
BMW G30 z silnikiem 20d B47 cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem.
Z informacji jakie mamy z kilku zaprzyjaźnionych ASO jest to najchętniej wybierany silnik.
Nic w tym dziwnego, ponieważ wraz z automatem ta 190 KM jednostka naprawdę bardzo przyjemnie jeździ na seryjnej mapie sinika.
Oczywiście nie ma co porównywać do 3 litów, ale jeżeli zależy nam na dobrej cenie zakupu i ekonomii, także przyzwoitej elastyczności, to lepszego wyboru naszym zdaniem nie ma.
Dla osób którym moc fabryczna z czasem się już "opatrzyła", proponujemy wzmocnienie tego silnika do 230 KM.
Ze względu na seryjne 400 Nm po modyfikacji dodatkowe 80 Nm jest bardzo odczuwalne.
Finalnie po modyfikacji moc i moment jakim legitymuje się ten samochód to 230 KM / 480 Nm.
Są to wartości, które są bardzo odczuwalne w stosunku do serii.
Może na "papierze" nie wygląda to tak imponująco jak w przypadku silników 3 litrowych, ale naprawdę samochód jest nie do poznania.
Zastosowany automat ZF potrafi idealnie zarządzać momentem dzięki czemu samochód po modyfikacji jeździ więcej niż wystarczająco.
Przekonał się o tym nasz nowy klient pan Krzysztof, który zaprosił nas do siebie wczesnym rankiem celem wykonania tej, trwającej 1,5h modyfikacji.
Dziękujemy za miłe spotkanie Panie Krzysztofie :)
#bmwkodowanie #bmwchiptuning #bmwg30