BMW G30 520d B47 - czyli najbardziej popularny silnik w nowej piątce Pana Krzyśka

CHIP-TUNING

Moc
190 KM -> 230 KM
Moment
400 Nm -> 480 Nm

BMW G30 z silnikiem 20d B47 cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem.

Z informacji jakie mamy z kilku zaprzyjaźnionych ASO jest to najchętniej wybierany silnik.

Nic w tym dziwnego, ponieważ wraz z automatem ta 190 KM jednostka naprawdę bardzo przyjemnie jeździ na seryjnej mapie sinika.

Oczywiście nie ma co porównywać do 3 litów, ale jeżeli zależy nam na dobrej cenie zakupu i ekonomii, także przyzwoitej elastyczności, to lepszego wyboru naszym zdaniem nie ma.

Dla osób którym moc fabryczna z czasem się już "opatrzyła", proponujemy wzmocnienie tego silnika do 230 KM.

Ze względu na seryjne 400 Nm po modyfikacji dodatkowe 80 Nm jest bardzo odczuwalne.

Finalnie po modyfikacji moc i moment jakim legitymuje się ten samochód to 230 KM / 480 Nm.

Są to wartości, które są bardzo odczuwalne w stosunku do serii.

Może na "papierze" nie wygląda to tak imponująco jak w przypadku silników 3 litrowych, ale naprawdę samochód jest nie do poznania.

Zastosowany automat ZF potrafi idealnie zarządzać momentem dzięki czemu samochód po modyfikacji jeździ więcej niż wystarczająco.

Przekonał się o tym nasz nowy klient pan Krzysztof, który zaprosił nas do siebie wczesnym rankiem celem wykonania tej, trwającej 1,5h modyfikacji.

Dziękujemy za miłe spotkanie Panie Krzysztofie :)

#bmwkodowanie #bmwchiptuning #bmwg30
Przeczytaj na