Modyfikacja BMW F48 USA + mała poprawka konwersji.
Amerykanie zawsze muszą mieć WIĘCEJ.
To chyba pozytywnie działa na ich psychikę. Tak też jest w oznaczeniach samochodów.
Prezentowany na zdjęciach samochód to Europejskie 25i o mocy fabrycznej 231 KM.
W stanach sprzedawane pod oznaczeniem 28i. Wszak 28 to więcej niż 25 ;)
Jak by go nie nazwać to silnik o tej samej mocy i oznaczeniu B46, czyli niemalże bliźniak konstrukcji B38.
Tutaj mała ciekawostka dla osób "niewtajemniczonych”:
• B38 = 3 cylindrowy silnik
• B46 = 4 cylindrowy silnik
• Bx8 = 3 lub 4 cylindrowy silnik
W prezentowanym samochodzie wykonaliśmy modyfikację:
CHIP-TUNING
MOC
231 KM -> 270 KM
Moment
350 Nm -> 400 Nm
Po modyfikacji w przypadku tego silnika w samochodzie typu SUV nie ma jakiejś rewelacji.
Samochód jest zwinniejszy, ale nie jest to tak bardzo odczuwalne jak w przypadku silników wysokoprężnych lub mocnych benzyn.
Tutaj trzeba samochód „rozpędzić na obrotach”, aby wykrzesać wszystkie dołożone konie i poczuć różnicę.
Co do wspomnianej poprawki konwersji, nie wiedzieć dlaczego nie została ona wykonana „przez kogoś” w całości.
Zabrakło spolszczenia nawigacji oraz aktywacji europejskich danych nawigacyjnych.
W zasadzie 2 najważniejszych punktów konwersji.
No cóż widać, wiedza „forumowa” też ma jakieś ograniczenia ;).
Dobrze, że nic nie zostało tutaj uszkodzone i mogliśmy bez niespodzianek wykonać te poprawki.
Dodatkowo nasz Klient zgłosił problem z dachem przesuwnym, który po analizie błędów zainicjowaliśmy i od tego momentu działa bez zarzutu.
Dodatkowo w gratisie zakodowaliśmy składanie lusterek, na których zależało naszemu klientowi.
Dziękujemy za okazane zaufanie :)
#bmwkodowanie #bmwkonwersjazusa #bmwnawigacja #bmwskladanielusterek #chiptuning