Modyfikacja BMW F48 USA + mała poprawka konwersji.

Amerykanie zawsze muszą mieć WIĘCEJ.
To chyba pozytywnie działa na ich psychikę. Tak też jest w oznaczeniach samochodów.
Prezentowany na zdjęciach samochód to Europejskie 25i o mocy fabrycznej 231 KM.

W stanach sprzedawane pod oznaczeniem 28i. Wszak 28 to więcej niż 25 ;)
Jak by go nie nazwać to silnik o tej samej mocy i oznaczeniu B46, czyli niemalże bliźniak konstrukcji B38.

Tutaj mała ciekawostka dla osób "niewtajemniczonych”:

• B38 = 3 cylindrowy silnik
• B46 = 4 cylindrowy silnik
• Bx8 = 3 lub 4 cylindrowy silnik

W prezentowanym samochodzie wykonaliśmy modyfikację:

CHIP-TUNING

MOC
231 KM -> 270 KM
Moment
350 Nm -> 400 Nm

Po modyfikacji w przypadku tego silnika w samochodzie typu SUV nie ma jakiejś rewelacji.

Samochód jest zwinniejszy, ale nie jest to tak bardzo odczuwalne jak w przypadku silników wysokoprężnych lub mocnych benzyn.

Tutaj trzeba samochód „rozpędzić na obrotach”, aby wykrzesać wszystkie dołożone konie i poczuć różnicę.

Co do wspomnianej poprawki konwersji, nie wiedzieć dlaczego nie została ona wykonana „przez kogoś” w całości.

Zabrakło spolszczenia nawigacji oraz aktywacji europejskich danych nawigacyjnych.

W zasadzie 2 najważniejszych punktów konwersji.

No cóż widać, wiedza „forumowa” też ma jakieś ograniczenia ;).

Dobrze, że nic nie zostało tutaj uszkodzone i mogliśmy bez niespodzianek wykonać te poprawki.

Dodatkowo nasz Klient zgłosił problem z dachem przesuwnym, który po analizie błędów zainicjowaliśmy i od tego momentu działa bez zarzutu.

Dodatkowo w gratisie zakodowaliśmy składanie lusterek, na których zależało naszemu klientowi.

Dziękujemy za okazane zaufanie :)

#bmwkodowanie #bmwkonwersjazusa #bmwnawigacja #bmwskladanielusterek #chiptuning
Przeczytaj na