Kolejna G20 z ogromnym potencjałem i apetytem na dodatkową MOC, czyli BMW na CHIPTUNING z drugiego końca Polski :)
CHIP-TUNING
Moc
184 KM -> 260 KM
Moment obrtotowy
300 Nm -> 420 Nm
Niedawno prezentowaliśmy G20 318d gdzie „stado koni”, rozmnożyło się z 150 KM do aż 220 KM.
Samochód stał się szalony.
Tym razem mieliśmy przyjemność modyfikować BMW G20 z silnikiem benzynowym 320i o mocy 184 KM, gdzie mamy ciut większy przyrost, bo moc rośnie aż do 260 KM.
Finalnie taka moc w stosunkowo lekkim samochodzie kończy się super zabawę :).
W przypadku G20 modyfikacja odbywa się przy pomocy metody BENCH, która również jest bezinwazyjna.
Nowe sterowniki silnika Bosch MG1 MD1 nie zawsze są możliwe do odczytu poprzez złącze OBD2 ;).
Metoda polega na odpięciu wtyczek i wpięciu się bezpośrednio na piny sterownika podając do niego napięcie oraz komunikację CAN. Sam odczyt trwa dosłownie sekundy tak samo jak i zapis.
Najdłuższy proces modyfikacji to same strojenie pobranej w ten sposób mapy (oprogramowania silnika), gdyż trwa ok 1h.
Po jeździe testowej, a w zasadzie na samej już jej początku klient nieco przeraził się przyrostu.
Nie zdążyliśmy wyjechać na drogę główną, a pan Mirosław rzucił hasłem „boże kur .. nie za dużo?” ;)
Po jedzie testowej zjechaliśmy na stację benzynową gdzie Pan Mirek musiał odetchnąć trochę bo ręce mu się trzęsły – tak mocno ściskał kierownicę :D.
Po ok 20 minutach rozmowy na stacji przy kawce i po wypiciu 2 napojów energetycznych Klient stwierdził „jestem gotowy by się zmierzyć z bestią” :).
Dziękujemy Panie Mirku za miłe spotkanie i SMSy z podziękowaniami.
Jesteśmy w szoku, że przejechał Pan prawie całą Polskę, tylko po to by wykonać modyfikację u nas :). Dziękujemy za zaufanie.
Pozdrawiamy i zgodnie z rozmową zapraszamy z kolejnymi samochodami.
#MobileCoders #bmwkodowanie #chiptuningbmwg20 #bmwg20320i