Muskularne Audi Q8 50TDI – mocne, ale może być mocniejsze dzięki Mobile Coders :)

CHIPTUNING
Moc
286 KM -> 340 KM
Moment obrotowy
600 Nm -> 710 Nm

Wracamy na podjazd, gdzie wraz z opisywanym tutaj AUDI modyfikowaliśmy Porsche Cayenne E-Hybrid (opisane we wczorajszym poście).

Specjalnie rozdzieliliśmy te realizacje, aby powiedzieć nieco więcej o tych samochodach, bo są to nowe modele i jeszcze nie tak popularne na naszym rynku.

Bryła nowego Q8 ma bardzo dynamiczną linię Coupe.

Kojarzycie Lamborghini Urus? To super, możecie o nim zapomnieć bo Q8 to nie Urus ;). A tak serio serio to podobieństwo jakieś tam jest, nie da się ukryć, ale cena.... Q8 w podstawie kosztuje ok 360k zł, a Lambo? Urus to tylko 260k.... ale Euro :).
O Audi Q8 bardzo fajnie "ględzi" Pertyn Maciej Pertyński ;). Polecamy obejrzeć https://www.youtube.com/watch?v=ItZhp7hQU20

_____________________________________________
"Muskularna ośmiokątna osłona chłodnicy Singleframe i wysunięty przedni spoiler oraz mocno zaakcentowane wloty powietrza sprawiają, ze auto wygląda bardzo nowocześnie i zadziornie.

Linia dachu elegancko opada ku tyłowi i przechodzi w delikatnie pochylone słupki D.
Wiele detali przypomina nieco pierwsze Audi Quattro.

Tylne reflektory zostały połączone pasem świetlnym LED biegnącym przez całą szerokość pokrywy bagażnika. Bardzo fajny efekt.

Może na tym kolorze nie widać tego za bardzo, ale na innych kolorach, szczególnie tych jasnych, bardzo ładnie się to prezentuje :)

Audi Q8 łączy w sobie cechy eleganckiego i luksusowego czterodrzwiowego samochodu biznesowego z praktyczną wszechstronnością dużego SUV-a, który poradzi sobie w trudnym terenie.

Wydatne nadkola mogą zmieścić koła o rozmiarze 22 cali. Spojler, listwy wykańczające nadkola, listwy drzwi i dyfuzor mają kontrastowy kolor, by jeszcze mocniej podkreślić off-roadowy wygląd auta.

Pełną kontrolę zapewnia tutaj napęd quattro z mechanicznym dyferencjałem przenoszącym moc domyślnie w stosunku 40 (przód) do 60 (tył). Jako ciekawostka jest tutaj do wyboru opcjonalny układ czterech kół skrętnych.

W środku również na bogato :)

Idealnie wpisane w stylistykę wnętrza dotykowe ekrany z systemem MMI touch response zastępują większość przycisków i gwarantują proste i intuicyjne zarządzanie systemami i funkcjami samochodu.

Centralnie umieszczone dwa dotykowe ekrany systemu MMI touch response umożliwiają zarządzanie niemal każdą funkcją pojazdu. Górny wyświetlacz o przekątnej 10,1 cala służy do obsługi systemów infotainment i nawigacji. Natomiast dolnego ekranu o przekątnej 8,6 cala kierowca używa do obsługi klimatyzacji, funkcji komfortu podróży oraz do wprowadzania tekstu."

Tekst zaczerpnięty ze strony producenta Audi.
_____________________________________________

Audi daje nam dodatkowo, czego nie ma niestety jeszcze w BMW i nad czym bardzo, ale to bardzo ubolewamy, możliwość wydawania komend głosowych w naszym ojczystym języku.

No ale nie samym systemem multimedialnym człowiek żyje, Zatem aby jeszcze „fajniej”, samochodem się jeździło nasz klient oddal Q8 w nasze ręce ;)

Tutaj modyfikacja podobnie jak w Porsche, ze względu na identyczny sterownik nowej serii Bosch MG1/MD1 przy czym tutaj ten drugi, również odbyła się bezinwazyjną metodą bench poprzez wpięcie się w piny sterownika po zdjęciu wtyczki.

Co ciekawe lokalizacja sterownika dokładnie ta sama jak w Porsche ale w przypadku audi był on przykręcony 4 śrubkami :)

Na szczęście położenie również na „widoku” zatem demontaż szybki, przyjemny i całkowicie bezinwazyjny oraz bez pozostawiania jakiekolwiek śladu.

Niebawem kolejne realizacje z tego samego miejsca, które przeprowadzimy po Świętach w nowych AUDI Q5 oraz A6.

Bardzo dziękujemy za zaufanie i skorzystanie z naszych usług :)

Wesołych Świąt.

#MobileCoders #bmwkodowanie #chiptuningq850tdi #audiq850tdi
Przeczytaj na