Nowy dwulitrowiec w X5 G05, czyli xDrive25d

Wartości przed i po modyfikacji:

231 KM ===>>> 270 KM
500 Nm ===>>> 550 Nm

Przyjechaliśmy do Pana Krzysztofa, aby zmodyfikować jego nowo zakupione BMW X5. Autko w pięknej wersji „High gloss shadow line”, wygląda bardzo groźnie 😉. Klient zadbał o szczegóły zakładając od razu folię na przednią część auta, aby uchronić je od ewentualnych odprysków, czy innych drobnych uszkodzeń. Super sprawa, autko długo zachowa swój świetny wygląd :)

Modyfikacja, jaką mieliśmy okazję wykonać, była jedną z pierwszych w BMW G05 xDrive 25d, czyli w nowym X-pięć z dwulitrowym diesel'em o oznaczeniu B47.

Niby to nic nadzwyczajnego, multum podstawowych diesel’i zmodyfikowaliśmy chociażby w poprzedniku – w modelu F15. Jednak nowy model X5 przynosi nowe zmiany, przede wszystkim jeżeli chodzi o sterownik silnika, który został zmieniony. W tym wypadku pojawiła się ostatnia odmiana z rodziny sterowników MD1, przez co skomplikowało to nam kwestię przede wszystkim odczytu i zapisu danych. Po dłuższej współpracy z producentem naszego sprzętu tuningowego udało się pomyślnie odczytać sterownik silnika. Samej modyfikacji map silnika również musieliśmy poświęcić troszkę więcej uwagi niż w przypadku poprzedniej generacji X5, jednak nie był to już tak naprawdę żaden problem, a tylko trwało troszkę dłużej ;)

Modyfikacja została pomyślnie zapisana, a auto zostało przetestowane na drodze.

Silniczek choć skromnie wyglądający pod pokrywą maski, to po naszej kuracji radzi sobie naprawdę sprawnie z tak dużym autem jakim jest X5 G05 😉

Na koniec zakodowaliśmy jeszcze pamięć ostatniego ustawienia START/STOP, aby można było go wyłączyć raz i na stałe 😉

Dziękujemy serdecznie panu Krzysztofowi za skorzystanie z naszych usług oraz za zaufanie 😊

Pozdrawiamy

#MobileCoders #BMWkodowanie #kodowanie #ChipTuning #StartStop #G05 #X5 #25d #xDrive25d #231KM #270KM #modyfikacja #ShadowLine #bmw
Przeczytaj na