Serwis olejowo-filtrowy BMW 520d B47 i jak zwykle "trzech króli" właściwej eksploatacji w akcji :)

Czyli
1. Penrite Enviro+ 5w40
2. Ceratec Liqui Moly
3. Penrite Engine Flush

Następny serwis i kolejne BMW F11

Zakres prac:
- wymiana oleju + płukanie silnika
- wymiana filtra oleju
- wymiana filtra kabinowego
- wymiana filtra powietrza
- wymiana filtra paliwa
- wymiana filtra z miską oleju w skrzyni ZF 8HP
- reset adaptacji skrzyni
- kompletna diagnostyka

Standardowy, ale kompleksowy serwis samochodu naszego stałego klienta, który wymienia oleje regularnie nie tylko w silniku, ale także w skrzyni biegów.

Przed każdą wymianą oleju używamy płukanki, która pozbywa się zabrudzeń z silnika, następnie zalewamy świeży olej i do tego wlewamy Ceratec'a :).

Efekt jest naprawdę przyjemny, silnik pracuje zauważalnie ciszej, choć na początku nie chce się w to wierzyć :).

Zalecamy wymianą oleju w silniku co 10-12k km, oleju w skrzyni biegów co ok. 60-80k km, w skrzyni VTG (xdrive) ok 70k km, w tylnym moście ok 70k. Zapewni to zdecydowanie dłuższą i bezawaryjną jazdę naszym pojazdem :)

Nie tyczy się to tylko marki BMW :).

Jeśli chodzi o nowe samochody to sugerujemy pierwszą wymianę oleju po ok 3k km od nowości. Silnik pomimo zapewnień producenta o dotarciu, robi to przez pierwsze tysiące pozostawiając sporo opiłków w filtrze :). Warto to zrobić, nie kosztuje to majątku, a zdecydowani wydłuży życie silnika :).

Dziękujemy za skorzystanie z naszych usług :). Pozdrawiamy.

#MobileCoders #bmwkodowanie #bmw #bmwserwis #bmwserwisolejowy #bmwwymianaoleju #bmwZF8hp
Przeczytaj na