BMW G05 M50i 530 KM 2020, czyli "napakowany twardziel" na sterydach od Mobile Coders :D

Modyfikacja sterownika silnika + kodowanie :)

CHIPTUNING
530 KM -> 640 KM
750 Nm -> 860 Nm

Pan Marcin umówił się z nami niemal zaraz po odbiorze samochodu od Dealera.

Jeden telefon, konkretny termin i realizacja. Szczerze to nie dostaliśmy nawet VINu pojazdu, ale nie miało to znaczenia, ponieważ silnik znamy bardzo dobrze i kilka razy mieliśmy już okazję go stroić :).

Jednostka N63 4.4 V8 i 530 KM pracuje przepięknie już w serii :). Samochodowi niewiele brakuje do wersji X5M, a po modyfikacji śmiemy twierdzić, że jest zdecydowanie szybsze :).

X5 M50i bardziej nadaje się do jazdy na co dzień, X5M będzie na pewno twardsze i mniej przyjemne, choć pewnie będzie "dzwięczeć" bardziej donośnie ;). Kwestia gustu co kto woli i lubi.

Na nas prezentowany model robi olbrzymie wrażenie pod każdym względem. Wyciszenie, porównując z modelem F15, jest tutaj o niebo lepsze, przyczepność również, samochód sprawia wrażenie dużo mniej "gumowatego" niż jego poprzednik, piszemy celowo mniej ponieważ każdy SUV ma niestety trochę z SUVa ;).

Oczywiście i F15 i G05 prowadzą się genialnie, jak na SUVy, ale wiadomo, że z czasem inżynierowie z Bawarii ulepszają coś co już jest doskonałe... Jakby nie było końca, a nam wydaje się, że niczego lepszego już nie wymyślą ;).

Pamiętamy gdy wyszedł model F15, po pierwszych jazdach byliśmy pod olbrzymim wrażeniem i nie myśleliśmy, że ktoś może tę poprzeczkę podwyższyć. I oto jest, po 6 latach pojawia się G05 i robi zamieszanie na rynku.

Może przesadzamy pisząc, że robi, bardziej pasuje tutaj, że niemal jesteśmy pewni że odniesie ona olbrzymi sukces.

Ale wracając do naszej M50i... Pan Marcin zaprosił nas do siebie na modyfikację. Pytanie było proste, ile jesteśmy w stanie z tego wy"kręcić"? :).

Parametry po "mapie" są naprawdę genialne. Autko zyskuje więcej mocy niż X5M Competition (625 KM w serii), czyli ok 640 KM, a moment szybuje do ok 860 Nm z fabrycznych 750 Nm. Przeskalowaliśmy również zegary sportowe oraz usunęliśmy blokadę prędkości maksymalnej.

Wrażenia po jeździe? Ten samochód gna do przodu sprawiając olbrzymią frajdę i budząc dużo emocji :). Trzeba się mocno trzymać i uważnie obserwować licznik, ponieważ wskazówka błyskawicznie ląduje na pierwszych 100 km/h, a to zła wiadomość dla ludzi, którzy często jeżdżą po mieście ;). Strzeżcie się srebrnych BMW F30 330i, a nawet F34 ;).

No cóż pocisk to za mało by opisać ten samochód, wspaniały samochód z ogromnym potencjałem V-ósemki.

Na sam koniec, już po skręceniu rozpórek i podpięciu sterowników zakodowaliśmy również:
- start-stop by pamiętał ostatnią pozycję
- przeskalowaliśmy zegar do 330 km/h

Filmik możecie zobaczyć tutaj :)
https://www.facebook.com/bmwkodowanie2017/videos/120658955930733/

Bardzo dziękujemy panu Marcinowi za zaproszenie nas do siebie oraz za zaufanie :). Życzymy samych miłych wrażeń z jazdy i prosimy dbać o swoje prawo jazdy ;).

#MobileCoders #BMWkodowanie #bmwg05 #bmwm50i #bmwchiptuning #chiptuning #bmwlivecockpit #bmwtuning
Przeczytaj na