BMW F12 650i Cabrio 408 KM

Zakres prac:
- Pełna konwersja z USA na EU
- Aktualizacja sterowników całego pojazdu
- Diagnostyka silnika
- CHIPTUNING
408 KM -> 470 KM
600 Nm -> 700 Nm

Adrian przyjechał do nas z polecenia. Jego BMW F12 zostało sprowadzone z USA z niewielkim uszkodzeniem. Auto w świetnym stanie i wizualnym i technicznym, choć nie obeszło się bez dwóch wizyt.

Na dzień dobry wykryliśmy, jak to często bywa w N63, problemy z wężykami podciśnienia, które sterują wydechami. Żadne procedury wykonywane przez narzędzie diagnostyczne nie przynosiły rezultatu. BMW więc trafiło do mechanika zanim zrobiliśmy chiptuning.

Standardowo przekonwertowaliśmy cały pojazd na standardy EU od samego początku (samochód był częściowo przerobiony, ale do ideału brakowało bardzo wiele ;)), czyli zakodowaliśmy światła, język polski w liczniku i nawigacji, powyłączaliśmy wszystkie ograniczenia dotyczące regionu, zakodowaliśmy kilka przydatnych funkcji.
Zaktualizowaliśmy też wszystkie sterowniki do najnowszej wersji i dopiero na ich bazie mogliśmy przejść do strojenia Stage 1, które tutaj jest całkiem zacne. Moc po modyfikacji to 470 KM, a moment 700 Nm :).

Oczywiście Stage 1 został wykonany przy drugiej wizycie :).

Co ciekawe silnika jest całkiem zdrowy, co jest wyjątkiem, wiele jednostek N63 408 KM miały okropne problemy z lejącymi wtryskami czego konsekwencją było zacieranie się silnika. Dodatkowo dochodziły nieszczelności i uciekający olej. Wymiana uszczelniaczy zaworowych w tych jednostkach była na porządku dziennym, ale za to bardzo kosztowna ;).

Na pewno wielu z fanów marki tego doświadczyło ;).
Może któryś z czytelników miał jakieś problemy z tym silnikiem?

Bardzo dziękujemy Adrianowi za skorzystanie z naszych usług i za zaufanie :).

Pozdrawiamy
#MobileCoders #bmwkodowanie #bmwchiptuning #chiptuning #bmw650i #bmwf12 #bmwaktualizacjasterownikow #bmwdiagnostyka
Przeczytaj na