Mercedes CLA C117 180d 109 KM :).
CHIP-TUNING

Moc
109 KM -> 135 KM
Moment
260 Nm -> 310 Nm

Zapalając Mercedesa CLA, z zamkniętymi oczyma, można usłyszeć ten sam dźwięk silnika, który wydaje z siebie Dacia Duster.
Nieprawdopodobne porównanie prawda?
Ale niestety takie są dzisiejsze realia.

Dla jednych to droga prowadzącą w „złą” stronę, dla innych okazja by kupić Mercedesa w „rozsądnych pieniądzach”.

Jak zapewne wielu fanów motoryzacji wie, w myśl porozumienia pomiędzy Daimlerem i Renault-Nissanem, oba koncerny będą ściśle współpracowały, wymieniając się jednostkami napędowymi.

Rozpoczęcie współpracy pomiędzy tymi koncernami poszerza możliwości tych producentów i mogą oni oferować swoim klientom szerszy wybór jednostek napędowych.

Pytanie czy to dobry kierunek?

Na odpowiedz przyjdzie nam pewnie poczekać :).

Jeżeli ta współpraca będzie polegać na wymianie doświadczeń, technologii i próby stworzenia niezawodnego, solidnego silnika, o pięknym brzmieniu to byłoby fantastycznie.

Obawiamy się jednak, że wszystko „zredukuje” się do kupna gotowych, tańszych, produktów, bez ingerencji w ich „zawartość”.

Prezentowany silnik o niespełna 1,6 L pojemności szału w serii nie robi.

Po modyfikacji jest już dużo lepiej, ale wiadomo, że wyścigówka to nie będzie ;).

Cyferki nie wyglądają jak na Mercedesa przystało, aczkolwiek modyfikacja jest bardzo odczuwalna.

Dodatkowe 50 Nm to niemalże 1/5 seryjnego momentu, który w przypadku silników wysokoprężnych jest bardzo istotny.

Osobiście uważamy, że moc po modyfikacji to absolutne minimum jakie ten samochód powinien mieć, aby sprawnie się poruszać ;).

Dziękujemy za miłe spotkanie Marcinie i możliwość pracy z Twoim Renault .. tfu Mercedesem ;).

#MobileCoders #bmwkodowanie #mercedescla #chiptuningmercedescla
Przeczytaj na