Repatriacja z BMW G12 750Li :).
Chiptuning Stage 1 silnika
449 KM === >>> 540 KM
650 Nm === >>> 780 Nm
Chiptuning Stage 1 skrzyni biegów ZF 8HP
i masa innych ciekawych usług :).
Po latach pobytu w Stanach Zjednoczonych, pan Artur wrócił do Polski, a z nim jego dobytek - między innymi BMW 750Li.
Oczywiście nie dosłownie z nim, ponieważ auto płynęło sobie jeszcze przez dłuższy czas.
Gdy w końcu dotarło do Polski to po opuszczeniu konteneru transportowego było już u nas 😊.
Wracając jednak do wcześniejszych zdarzeń, pan Artur skontaktował się z nami z wyprzedzeniem, aby móc jak najszybciej dostosować auto do polskich przepisów ruchu drogowego.
Zakres pracy jaki ustaliliśmy był kompleksowy i tak naprawdę obejmował całą ofertę, a nawet jeszcze coś ponad to:
1. KONWERSJA Z USA NA STANDARDY EU:
- przekodowanie przednich świateł, włączenie świateł dynamicznego świecenia,
- zakodowanie tylnego światła przeciwmgłowego,
- aktualizacja oprogramowania nawigacji do najnowszej wersji CAŁA EUROPA,
- zmiana częstotliwości fal radiowych na EUROPĘ,
- zmiana jednostek na kilometry, stopnie Celsjusza,
- aktywacja rozpoznawania europejskich znaków drogowych,
- aktywacja języka PL – spolszczenie całego systemu,
- ustawienie regionu DVD EU dla celów oglądania filmów DVD w europejskim formacie.
2. AKTUALIZACJA STEROWNIKÓW CAŁEGO POJAZDU,
3. KODOWANIA:
- zapamiętanie ostatniej pozycji systemu Start – Stop (wyłączenie),
- zegary Alpina,
- zamykanie tylnej klapy z plota i przycisku wewnątrz pojazdu,
- aktywacja animacji ekranu powitalnego z M-Pakiet-u,
- aktywacja wyświetlania temperatury opon obok ciśnienia,
• CHIP-TUNING – STROJENIE MAPY SILNIKA,
• STROJENIE SKRZYNI AUTOMATYCZNEJ BMW ZF 8HP,
• ZABEZPIECZENIE ANTYKRADZIEŻOWE POJAZDU AUTHOR IGLA,
• Wymiana kratek zderzaka,
• Wymiana lamp tylnych na europejskie,
• Wymiana włącznik świateł.
4. CHIPTUNING silnika Stage 1
449 KM === >>> 540 KM
650 Nm === >>> 780 Nm
5. CHIPTUNING skrzyni automatycznej ZF 8HP Stage 1
6. Montaż pionierskiego systemu zabezpieczającego przed kradzieżą Author IGLA
Dobra, ale od początku ;)...
Konwersja auta na warunki europejskie odbyła się łącznie z wymianą lamp tylnych, włącznika świateł (z przyciskiem do świateł przeciwmgłowych tylnych).
Po wymianie i zakodowaniu, pojawiły się żółte kierunkowskazy (wcześniej czerwone), a także światło przeciwmgłowe.
Auto spełniało wtedy już wszystkie warunki by móc być dopuszczonym do ruchu 😉.
Przy okazji wymieniliśmy połamane kratki zderzaka na nowe.
Oprócz przystosowania auta do naszych warunków, wykonaliśmy także kilka usprawnień związanych z dynamiką auta 😊.
Standardowe 449 KM generowane z podwójnie doładowanego silnika V8 jest bardzo przyzwoite, ale też ma świetny potencjał, który wykorzystaliśmy.
Sytuacja przed i po wygląd tak:
449 KM === >>> 540 KM
650 Nm === >>> 780 Nm
Silnik jest niezwykle elastyczny, błyskawicznie reaguje na każde dotknięcie pedału gazu, wspaniały moment obrotowy dostępny od niskich obrotów sprawia, że samochód jest niezwykle szybki.
W połączeniu z modyfikacją oprogramowania skrzyni biegów, po której biegi zaczęły zmieniać się w mgnieniu oka, efekt jest porażający 😊.
Przy okazji ściągnęliśmy także blokadę prędkości maksymalnej, która była ustawiona do 210 km/h ;).
Na szczęście u nas (ogólnie w Europie) jest więcej możliwości testowania takiego auta na drodze, niż w Stanach. Co nasz klient uczynił wybierając się, niedługo potem, na drugą stronę granicy 😉.
Ostatnim elementem był montaż zabezpieczenia antykradzieżowego Author IGLA. Urządzenie to świetnie współgra z BMW, ale także z innymi markami. Autoryzacja odbywa się poprzez:
-kombinację przycisków (którą sami możemy sobie skonfigurować),
-szyfrowane połączenie z naszym Smarphonem,
-piloty.
Efektem ubocznym, ale bardzo pozytywnym tego zabezpieczenia, jest spokojny sen właściciela 😊.
Całość zajęła nam cały dzień i choć troszkę się przedłużyło, to zadowolenie naszego klienta z przeprowadzonych usług było bezcenne 😊.
Jeszcze raz dziękujemy serdecznie Panie Arturze i Pańskiej żonie, za skorzystanie z naszych usług oraz za cierpliwość 😊.
#BMWkodowanie #MobileCoders #BMW #G12 #750Li #V8 #chiptuning #kodowanie #coding #USA #EU #konwersja #aktualizacja #skrzynia #ZF #8HP