Nowiutkie BMW G06 X40 40i 2020 w Mobile Coders :).

CHIPTUNING Stage 1
340 KM -> 400 KM
450 Nm -> 600 Nm

Kodowanie:
- Video i ScreenMirroring w trakcie jazdy
- zapamiętani ostatniej pozycji start-stop
- zegary wyskalowane do 330 km/h
- aktywacja temperatury opon na wyświetlaczu
- aktywacja loga startowego M
- aktywacja temperatury opon

Nowe BMW G06 to samochód przepiękny pod każdym względem. Muskularny przód i zadziorny tył sprawiają, że trudno nie wyróżniać się z tłumu :).

Tak, w tym momencie zapraszamy do komentowania, i nawet wiemy co niektórzy napiszą. Będą to następujące frazy:
- "ten grill to tragedia",
- "paskudny tył",
- "BMW przesadziło z grillem 😂",
- "chce widzieć jak będzie wyglądał grill za 10 lat 🤣",
- "ale opalcowany ekran, tragedia te nowe auta" itd. itp...

I wszystko byłoby ok, bo prawda jest taka, że o gustach się nie dyskutuje. Całe szczęście, że są one różne, bo na świecie panowała by nuda. Ale niestety wielu komentujących, bo oczywiście nie wkładajmy wszystkich do jednego wora, nawet obok takiego auta nigdy nie stało, a jedyne miejsce w którym się z nim spotkali "live" to Internet ;).

Szacunek dla tych, którzy naprawdę mieli okazję oglądać to auto na żywo i szczerze napiszą, że wrażenia na nich nie zrobiło, lub im się nie podoba :).
Wiemy jednak, że ta część osób wypowie się w większości raczej pozytywnie ;).

Ale o tym dowiemy się pod dzisiejszym postem, który dotyczy właśnie tego pięknego, muskularnego i niezwykle dopracowanego samochodu :).

Właścicielem prezentowanego BMW X6 jest pan Waldemar, który zaprosił nas do siebie już po 3 dniach od odebrania samochodu z salonu ;). Wersja silnikowa, którą wybrał to 40i, czyli 3 litrowa jednostka benzynowa o mocy 340 KM i 450 Nm. Oznaczenie kodowe silnika to B58. Jednostka ta znana jest ze świetnej kultury pracy, dynamiki i całkiem niskiego zużycia paliwa.

Właścicielowi brakowało troszkę "niutków", co jest oczywiste. BMW G06 nie jest lekkie, ba jest cięższe niż poprzednik, czyli F16. Jest też szersze i dłuższe, ale niższe :). Sportowy "pazur" jest tutaj perfekcyjnie zachowany.

Naszym zdaniem samochód jest niezwykły. Każdy detal w tym pojeździe, jego wygląd, dbałość w wykonaniu, jest po prostu rewelacyjna. Duży grill G06 wygląda jakby chciał nas pożreć żywcem, ale z drugiej strony daje odczuć po sobie spokój i opanowanie. BMW X6 niczego nie musi udowadniać, ono po prostu jest. Swoją budową pokazuje raczej moc, a nie siłę :).

Gdybyśmy powiedzieli, że coś nam się nie podoba lub nie odpowiada, to zwyczajnie bylibyśmy łgarzami :).
Fakt, może jesteśmy czasem trochę mało obiektywni w niektórych kwestiach związanych z BMW, ale co w tym dziwnego? Gdybyśmy uważali BMW za niegodne tych pochwał to pewnie przerzucilibyśmy się na inną markę.
A póki co absolutnie nie zamierzamy tego robić, co więcej seria Gxx zaskakuje nas, coraz bardziej pozytywnie, z każdym nowym modelem.

Design BMW X6 wyprzedził swoje czasy jeśli chodzi o kształty. Zacznijmy do modelu X6 E71, który pojawił się w 2007 roku. To BMW dla odważnych, ponieważ niezwykle wyróżniało się z tłumu, i w sumie wyróżnia się do dziś.

BMW E71 jako pierwsze zaprezentowało SUVa w tak niecodziennej formie, a inne firmy zaczęły to kopiować z biegiem lat.

Samochód sprzedawał się zdecydowanie gorzej niż E70 (X5), ale to za sprawą jego mniejszej praktyczności i spektakularnym kształtom, które mogły niektórych wystraszyć.
Dobrze, ale odejdźmy od kwestii praktycznych i kierujmy się sercem. Czy X6 nie jest indywidualne? Naszym zdaniem obok tego samochodu nie da się przejść obojętnie pomimo upływu lat.

W 2014 pojawił się następca, czyli BMW F16.
Oczywiście powstało ono w oparciu o swojego mniej sportowego brata, czyli F15.

F16 względem E71 przeszła olbrzymie zmiany i pod względem konstrukcyjnym i wyposażenia dodatkowego.

Wyróżnikiem F16 było to, że każda wersja silnikowa wychodził z 8-biegowym automatem oraz manetkami przy kierownicy :). W tym modelu mieliśmy tylko 6 silników, 3 benzynowe i 3 diesle od 6-8 cylindrów :).

Mamy 2019 rok, do sprzedaży trafia nowe BMW G06, czyli X6 III generacji. Samochód zbudowany od podstaw, w ogóle nie przypomina poprzednika, poza logiem na klapie :).

Wykonanie i ergonomia tego samochodu jest genialna.
Oczywiście pojawiły się nowe nerki, wielkie, które nie wahają się do nas krzyczeć i jednocześnie niczego sobie z tego nie robić ;).

Na pokładzie prezentowanego modelu znajdziemy m.in.:
- fotele z funkcją masażu, komfortowe, podgrzewane, wentylowane itp.
- cup holder z regulacją temperatury (aby nasza kawa była zawsze ciepła) :)
- 4 strefową klimatyzację
- Live Cockpit z nawigacją professional
- kamery 360 st. + asystent parkowania plus
- asystent kierowcy professional
- reflektory laserowe
- sportowe hamulce M
- display key
- headup display
- pneumatyczne zawieszenie
.... itd.

Generalnie trudno byłoby wszystko wymienić, bo lista jest bardzo długa :).

Ale wracając do do zakresu naszej pracy. Pan Waldemar poprosił nas o wzmocnienie silnika, tak, aby jeździło tak dobrze jak jego drugi samochód, też BMW :). No więc postaraliśmy się najlepiej jak się da i wystroiliśmy tę bestię dodając jej aż 60 KM i 150 Nm :). Dzięki temu obecnie samochód dysponuje mocą 400 KM i 600 Nm, co sprawia, że teraz jeździ jeszcze lepiej i daje jeszcze więcej radości.

W połączeniu z pneumatycznym zawieszeniem i idealnie zestrojoną skrzynią biegów jest idealnym samochodem na każde warunki :).

Bardzo dziękujemy Panie Waldemarze za skorzystanie z naszych usług, za zaufanie, za bardzo miłe spotkanie i możliwość pracy przy tym przepięknym samochodzie :).

Pozdrawiamy serdecznie.

#MobileCoders #bmwkodowanie #bmwg06 #bmwx6 #bmwchiptuning #chiptuningg06 #bmwchiptuningg06 #bmwb58
Przeczytaj na