Jeden dzień, trzy Mercedesy 😉

Tak się złożyło, że w pewien poniedziałek mieliśmy „Mercedes Day”, którego bohaterami są:

Mercedes nr 1, czyli GLC 200d X253 – CHIPTUNING (stan seria => modyfikacja):
163 KM === >>> 210 KM
360 Nm === >>> 460 Nm

Mercedes nr 2, czyli V 250d W447 - CHIPTUNING (stan seria => modyfikacja):
190 KM === >>> 220 KM
440 Nm === >>> 500 Nm

Mercedes nr 3, czyli E200 W213
Montaż pionierskiego zabezpieczenia antykradzieżowego Author IGLA :)

W pierwszej kolejności mieliśmy przyjemność pracować przy najnowszym GLC, wersja po "face-liftingu" o oznaczeniu X253.

Konkretnie, to dwulitrowy silnik diesel'a o mocy bazowej 163 KM. Jest to silnik mocno stłamszony i ma jeszcze sporo rezerwy 😊.

Klient przejechał 6 tys. km, aby mieć pewność, że wszystko z autem jest w porządku i nie musi jechać do ASO na ewentualne niedoróbki 😉.

Następnie przyjechał do nas – wymieniliśmy olej silnika.
Warto wykonać tę czynność niezależnie od tego czy mamy wykonać modyfikację silnika czy też nie.

Opiłki powstające w pierwszej fazie docierania zlewamy wtedy z olejem i mamy spokojniejszą głowę o żywotność silnika 😊 .

Po wymianie oleju przystąpiliśmy do modyfikacji. Wyniki jakie uzyskaliśmy, czyli ~50 KM oraz ~100 Nm znacząco polepszyły komfort jazdy tym SUV’em.
Właściciel auta miał wcześniej duże problemy z wyprzedzaniem podczas wyjazdu w góry. Teraz już tego nie doświadczy 😊.

Drugie auto, to V-klasa 250d pana Michała, naszego stałego klienta. Spotykaliśmy się z nim już wielokrotnie przy okazji modyfikacji jego samochodów BMW.

Wielu naszych klientów skorzystało z naszych usług z jego polecenia, za co bardzo dziękujemy 😊.

Kolejny dwulitrowy diesel w V-klasie, najmocniejszy (przed face liftingiem), najczęściej spotykany, jednak ciągle trochę słaby, jak na auto o takich gabarytach. Dodatkowe 30 KM oraz 60 Nm robia naprawdę sporą robotę w takim dużym samochodzie, szczególnie w trasie.

Ostatnie auto, którym się zajmowaliśmy tego dnia, to Mercedes E200 W213. Tutaj akurat klientowi nie brakowało mocy, a bardziej poczucie bezpieczeństwa przed złodziejami.

Zaproponowaliśmy więc zabezpieczenie Author IGLA, które sprawdza się tak samo dobrze jak w modelach BMW (kradzież „na walizkę”).

Cechy urządzenia:

• blokada następuje cyfrowo poprzez dane wysyłane do sterowników w samochodzie,
• autoryzacja może odbywać się za pomocą kodu PIN wprowadzanego za pomocą przycisków na kierownicy, desce rozdzielczej, przycisków otwierania szyb lub innych lub za pośrednictwem szyfrowanej transmisji Bluetooth na smartphonie,
• immobiliser nie może być ominięty elektronicznie,
• urządzenie nie wysyła żadnych sygnałów radiowych,
• do obsługi nie potrzebne są żadne dodatkowe piloty (ale są dostępny w opcji do autoryzacji),
• kod PIN można zmienić w dowolnym momencie,
• możliwość wprowadzenia kodu serwisowego (w przypadku wizyty w serwisie),
• możliwość wprowadzenia kodu awaryjnego / transportowego,
• pobór prądu - tylko 5-12mA (w zależności od oprogramowania).

Dziękujemy uprzejmie wszystkim Panom za skorzystanie z naszych usług i pozdrawiamy serdecznie 😊.
#BMWkodowanie #MobileCoders #Mercedes #GLC #X253 #V250d #W447 #W213 #E200 #ChipTuning #IGLA #AuthorIGLA #Author
Przeczytaj na