Bezpieczna, trwała i bezbłędna konwersja nowych BMW z USA w Mobile Coders

BMW X5 G05 40i z nawigacja MGU - Konwersja na standardy EU/PL
BMW 5 G30 530e z nawigacja EVO ID5/6 - Konwersja na standardy EU/PL

Zakres prac:

- wykodowanie świateł obrysowych (side marker) - zostają oryginalne z USA (nie ma potrzeby ich wymiany),
- kodowanie wymienionych lamp/modułów,
- przekodowanie przednich świateł, włączenie świateł dynamicznego świecenia,
- zakodowanie tylnego światła przeciwmgłowego,
- aktualizacja oprogramowania nawigacji do najnowszej wersji CAŁA EUROPA z Polskim Lektorem,
- zmiana częstotliwości fal radiowych na EUROPĘ,
- aktywacja języka PL – spolszczenie całego systemu,
- ustawienie regionu DVD EU dla celów oglądania filmów DVD,
- aktywacja Apple CarPlay
- aktywacja VIM - Video In Motion (filmy podczas jazdy)

Sprowadzając samochód z USA, szczególnie gdy jest on uszkodzony, można naprawdę wiele zaoszczędzić, w stosunku do samochodu kupionego w Europie.
Nie ma się co obawiać konwersji na standardy EU, gdyż nie jest to żadne wyzwanie oraz problem.
Wszystko oczywiście pod warunkiem wybrania odpowiednich „rąk” do pracy.
Nasze konwersje wykonywane są za pomocą specjalnych kodów zakupywanych specjalnie pod VIN samochodu. Dzięki temu nie ma obawy przed uszkodzeniem najdroższego elementu jakim jest jednostka nawigacji. BIERZEMY PEŁNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ, za swoją pracę i w razie awarii na własny koszt naprawimy lub wymienimy jednostkę. Nie ma też obaw, że w razie odłączenia akumulatora wszystko zniknie i wróci do ustawień fabrycznych. Dlatego tak ważne jest, aby zrobić konwersję poprawnie i zgodnie ze sztuką.

Niestety, mimo sporych oszczędności zakupowych klienci szukają w dalszym ciągu kolejnych „oszczędności”. A w przypadku nowych BMW jest to zła droga.
Uszkodzenie/zablokowanie jednostek nawigacji MGU, EVO jest bardzo łatwe. Trzeba naprawdę wiedzieć co się robi, bo koszty naprawy/wymiany idą w tysiące.
Podczas prac z X5 G05 po paru minutach zorientowaliśmy się, ze ktoś już „tutaj grzebał”. Błędy asystentów wspomagania i bezpieczeństwa „kuły nas w oczy”. Ktoś przekodował sobie najnowszą 5tkę tak jak robiło się to lata temu w X5 E70.
Zaowocowało to stratą wszystkich wspomagaczy, setkami błędów itd. Dodatkowo system nie był spolszczony, brakowało mapy Europy itp.

Jednym słowem ktoś przyszedł chyba na zasadzie „zrobimy będzie Pan zadowolony …”, namieszał i tak zostawiając odszedł nawet nie pokusiwszy się do przywrócenia i naprawy tego „bałaganu”.

Zatem zanim ruszyliśmy z konwersją musieliśmy nieco pogłówkować, jak podejść do tematu by teraz nie zablokować systemu i wszystko odkręcić nie natrafiając na „minę”.

Trochę to zajęło, ale finalnie się wszystko udało. W pierwszej kolejności powrót do ustawień seryjnych USA, odzyskanie asystentów, pozbycie się błędów, a później konwersja. Finalnie zostawiliśmy samochód z jednym błędem uszkodzonego akumulatora, który musi sobie właściciel wymienić. Samochód dostał nową mapę Europy do jednostki MGU oraz pełne spolszczenie systemu. Zatem pełen sukces.

Po G05 przyszła pora na 530e. Tutaj na szczęście nikt nie „
wkładał "przysłowiowych łap”, i konwersja „przeszła” w trybie błyskawicznym.

Dodatkowo zakodowaliśmy wymienioną lampę i wykryliśmy uszkodzenie w instalacji uniemożliwiające prawidłowe jej działanie.

Prosimy pamiętać, że jeżeli otrzymają Pastwo zdecydowanie tańsze i rażąco niskie oferty na konwersje w stosunku do innych, będzie to oznaka, ze albo konwersja będzie niepełna, np. brak mapy w jednostce MGU, lub osoby nie do końca wiedzą z czym mają odczynienia i niebawem pozorna oszczędność może zamienić się w znacznie większy wydatek.

Dziękujemy za zaufanie i miłe spotkanie oraz do zobaczenia niebawem przy konwersji nowego nabytku, który jest już w drodze.

#MobileCoders #bmwkodowanie #konwersjag05 #g05usakonwersja #bmwmhukonwersja #bmw530eusacarplay #bmwmguevo
Przeczytaj na