No dzień dobry z Mercedes GLS 500, czyli All or nothing :).
Teraz będzie trochę Mercedesów.
Jako że mamy mnóstwo zaległości i nie nadążamy z postami przez kilka następnych dni będzie więcej Mercedesów ;).
A więc w tym poście troszkę ciekawsze modele, a jeden z nich to Mercedes-Benz GLS 500 455 KM, a także ML350 CDI 258 KM.
GLS 500
Moc
455 KM -> 500 KM
Moment obrotowy
700 Nm -> 850 Nm
ML 350 CDI
Moc
258 KM -> 300 KM
Moment
620 Nm -> 700 Nm
Dwa SUVy pod jednym dachem :). Jeden pana Radka, a drugi jego żony :).
Naszym zdaniem, jak to zwykle bywa z Mercedesami, było strojenie Stage 1.
Auta w doskonałym stanie, GLS 500 w topowej wersji z bardzo bogatym wyposażeniem i symbolicznym przebiegiem :).
Z kolei ML 350 CDI z nieco większym stanem licznika, ale wciąż w rewelacyjnym stanie i genialnie wyposażony :).
Dodatkowo trzy litrowy silnik posiada mega potencjał na bardzo fajne parametry po programie :).
Ale wróćmy na "dłuższy" moment do GLS 500.
Samochód wyposażony w silnik 4.7 Turbo V8 o mocy 455 KM i 700 Nm. Tutaj parametry w serii fajne, nie ma co narzekać.
Pojazd jest olbrzymi, takie X7 w BMW, waga 2500 kg. Generalnie bardziej pasuje nam na konkurenta Range Rovera :).
Po maksymalnym obciążeniu może ważyć nawet 3200 kg.
Szok :).
Jadąc nim czujemy się jak na statku kosmicznym. Jest duże, bardzo duże i mega komfortowe.
Adaptacyjne, pneumatyczne zawieszenie na bieżąco analizuje podłoże po którym jedziemy i dosłownie je "wygładza". Skrzynia 9G-Tronic zmienia biegi w mgnieniu oka i bez jakichkolwiek szarpnięć.
Silnik mocny, z podwójnym doładowaniem, radzi sobie z autem bardzo przyzwoicie.
Dużym plusem GLSa jest to, że jeśli chcemy pojechać gdzieś dalej, z dużą ilością osób, to zajęcie 3 rzędu siedzeń nie będzie katorgą. Śmiało może tam siedzieć dorosła osoba i na brak miejsca nie będzie narzekać :).
Krótko mówiąc "sztos".
W trzecim rzędzie umieszczono elektrycznie wysuwane, pełnowymiarowe, fotele :). Genialne. Dzięki temu nie są to po prostu "zapasowe" miejsca.
V8 pod maską brzmi świetnie, choć stara się być cichy, i naprawdę robi robotę.
Po naszej modyfikacji moc wskakuje na 500 KM z kolei moment wzrasta do 850 Nm, czyli aż o 150 Nm.
Mega duży przyrost momentu sprawia, że samochód od pierwszego wciśnięcia gazu jeszcze bardziej imponuje swoją dynamiką.
Pan Radek po jeździe odczuł różnicę natychmiast i bez wątpienia przyznał, że samochód zbiera się znacznie lepiej.
Zresztą wczoraj wkleiliśmy film jak 4x4 przy starcie traci kontrole trakcji w samochodzie, który z kierowca i pasażerem waży ok 2700 kg ;).
To naprawdę robi wrażenie.
Wrażenie też robi wyposażenie i cena konfiguracji tego pojazdu. Co więcej, niektórych może powalić na kolana.
Tutaj katalog to ok 700k pln ;). Duża i droga zabawka, bez dwóch zdań. Ale czy warta tych pieniędzy? Wszystko zależy od zasobności naszych portfeli.
Jeśli nas stać to jak najbardziej jesteśmy na tak. W tym samochodzie doświadczymy sportu, komfortu, luksusu i bezpieczeństwa :).
Czego chcieć więcej? :).
ML też dostał nowe życie, użytkownikiem tego auta jest żona pana Radka, co prawda nie podzielił się z nami wrażeniami, ale zakładamy, że samochód sprawia jest dużo więcej radości niż wcześniej :).
Bardzo dziękujemy Państwu za skorzystanie z naszych usług oraz zaufanie :).
Życzymy samych miłych wrażeń z jazdy :).
Pozdrawiamy.
#MobileCoders #bmwkodowanie #mercedes #mercedesGLS #MercedesML #amg #chiptuning #stage1