BMW 5 G30 M550iX limuzyna z pazurem na modyfikacji :).
- CHIPTUNING silnika
Moc
462 KM -> 540 KM
Moment 650 Nm -> 780 Nm
- CHIPTUNING Skrzyni biegów ZF GA8HP75X
- Kodowania – skalowanie zegarów do 330km/h
Zwykła limuzyna BMW serii 5.
Teoretycznie taka jak wszystkie inne modele G30.
Tutaj jest jednak „małe ale”, a w zasadzie nie małe, bo ogromne i wyposażone w 8 cylindrów i podwójne doładowanie :).
Tak drodzy czytelnicy, mamy tutaj rasowe 4.4 pod maską ;).
Silnik N63, bo o nim mowa, to odmiana z oznaczeniem R generujący 462 KM w serii, Całkiem miło, prawda?
Niepozornie wyglądający sedan potrafi zaskoczyć zarówno innych kierowców jak i pasażerów, a po modyfikacji również samego właściciela.
Tak, tak, tutaj modyfikacja wnosi naprawdę wiele.
80 KM ekstra, a przede wszystkim moment, który w serii potrafi „zawstydzić”, silnik wysokoprężny.
Ogromne 650 Nm to wartości ponad 300 konnych, 3 litrowych BMW o oznaczeniu 40d.
Po naszym Stage 1 jest jeszcze lepiej.
Moment sięga niemalże 800 Nm, a więc wchodzimy w pułap najmocniejszego „ropniaka” BMW czyli świetnego M50d.
Dzięki modyfikacji ZF skrzynia reaguje teraz na polecenia kierowcy z mistrzowską precyzją. Nie czeka, nie zastanawia się, nie myśli, po prostu natychmiast przechodzi do działania :).
Nie trzeba być znawcą BMW, aby rzutem oka pod maskę zobaczyć, że ten samochód wzbudza respekt.
Fenomenalnie wyglądają kolektory ssące, znajdujące się po zewnętrznej stronie silnika. To w zasadzie wyróżnia silnik N63 od innych silników koncernu.
Przy tym wygląda szałowo, prawda? :)
Wygląd wyglądem, ale samochód ma przede wszystkim jeździć. A jak jeździ ta „bussines class limo”?
Kto miał okazję ten wie. Kto nie niech koniecznie spróbuje.
Fenomenalne odczucie. Duża pojemność, duża moc i dwie niewielkie turbosprężarki, kręcące się niczym kołowrotek chomika po redbull'u, sprawiają, że takie stwierdzenie jak "turbodziura" nie istnieje.
Samochód wciska, wgniata i cały czas mocno trzyma, aby podczas gwałtownego hamowania „wypluć” nas z fotela niczym lama ślinę w gapiów. Dosłownie.
Nie trzeba wyjazdu do parku rozrywki. Rozrywkę możemy mieć cały czas. Niestety jest ona dosyć droga, przez co "zarezerwowana" dla nielicznych.
Takim szczęśliwcem, "nielicznym", jest nasz nowy klient, Pan Sebastian, który umówił się z nami na modyfikację silnika oraz skrzyni biegów ZF 8HP.
Samochód służy mu do jazdy na co dzień.
Mocy w zasadzie mu nie brakowało nigdy, ponieważ nie należy do grona kierowców „zerojedynkowych”, czyli takich którzy mają albo brak gazu (przy hamowaniu), albo mocno wyprostowaną nogę, aż do magicznego kliknięcia kick down.
Ale czy taki styl jazdy dyskwalifikuje modyfikację?
Oczywiście, że nie. Warto zawsze mieć przecież pod nogą coś extra, bo w życiu różnie bywa, a dodatkowa moc to nie jakieś tam brzemię, które musimy nosić na sobie.
To bardziej AS w rękawie, którego możemy użyć w odpowiednim miejscu i czasie. A prosimy nam wierzyć, ze mając świadomość o wspomnianym „ASIE”, życie szybko stawia na naszej drodze okazje do jego użycia :).
Dziękujemy za miłe spotkanie i za zaufanie, a najbardziej za jazdę testową.
Genialne autko. Gratulujemy!
#MobileCoders #bmwkodowanie #chiptuningBMWG30M550i #chiptuningN63 #chiptuningmodyfikacjaskrzynibiegowZF