Nowiutkie BMW G16 Gran Coupé M850i, czyli robert i jego ferajna vol. 3 :).

Zanim przeczytacie tego posta, to warto poznać historię Roberta i jego zestawu fajnych pojazdów jakie posiada:

vol 1.
https://www.facebook.com/bmwkodowanie2017/posts/2371877789804210

i

vol 2.
https://www.facebook.com/bmwkodowanie2017/posts/2491147944543860

Ci z was, którzy obserwują nas od dłuższego czasu pewnie pamiętają kolekcję aut niemal wyłącznie marki BMW (nie tych z serii klasyków 😉 ).

Poprzednie realizacje u Roberta to CHIPTUNING takich aut jak BMW X5 M50d, X6 M50d, X3 M40i, czy też najnowsza, jedna z pierwszych siódemek, i prawdopodobnie pierwsze modyfikowana przez nas w polsce, BMW G11 750d LCI.

Jak widzicie, w autach na co dzień, u Roberta królują diesel’e. Wcale nas to nie dziwi – sami lubimy takie rozwiązanie, za sprawą wysokiego momentu obrotowego dostępnego już w dolnych rejestrach obrotomierza 😉.

Jednak musi być jakiś odstęp od reguły i przyszedł czas na „zabawkę”, jak to ujął jej właściciel.

Życie to sztuka kompromisu, ale nie dla Roberta – liczy się to, że auto jest naj, naj, czyli najszybsze, najpiękniejsze i najlepsze 😊.

I tutaj dochodzimy do sedna - auto pokrywa unikalny kolor, czarny mat z palety BMW Individual, czyli Frozen Black Metallic. Świetnie prezentuje się na flagowym Gran Coupé kontrastując z niebieskimi wstawkami zacisków hamulcowych, czy też świateł laserowych.

Dźwięk rasowego V8 z podwójnym doładowaniem zwiastuje nie tylko świetne doznania akustyczne, ale przede wszystkim świetne osiągi.
530 koni mechanicznych i 750 niutonometrów zapewniają przyśpieszenia poniżej 4 sekund do setki w tym dwutonowym luksusowym Gran Coupé.

W tym przypadku można uzyskać, samym oprogramowaniem, spore przyrosty… dlatego nie było dyskusji – rozmowa była krótka, ale treściwa, a brzmiała tak:
"Mam M850i, przyjeżdżajcie i robimy ją”.

Na co my odpowiedzieliśmy po prostu OK :).

Robert udostępnił nam pojazd i podjęliśmy działania z dwoma sterownikami silnika gnieżdżącymi się po obu stronach rozgrzanej V-ósemki.

Można by niemal smażyć jajka na pokrywie silnika 😊.

Efekt naszej modyfikacji w stosunku do serii wyglądał tak:

530 KM === >>> 650 KM
750 Nm === >>> 850 Nm

Teraz to istna bestia… właściciel pojechał natychmiast w test. Chyba nie ma już wstydu, kiedy zaparkuje w garażu obok swoich pozostałych aut z mocami między 400 a 800 KM 😉.

Poza tym zakodowaliśmy kilka przydatnych funkcji w tym modelu, czyli:
-wyskalowaliśmy zegary do 330km/h,
-ustawiliśmy tryb Sport Individual jako domyślny,
- must (not) have, czyli wyłączyliśmy Start Stop (pamięć ostatniej pozycji).

Dziękujemy Robertowi ponownie za skorzystanie z naszych usług i dziękujemy za zaufanie. Bardzo cieszymy się, że każde jego auto trafia w nasze ręce :).

Pozdrawiamy 😊

#MobileCoders #BMWkodowanie #BMW #M850i #G16 #GranCoupe #GranCoupé #Naj #bestia #V8 #ferajna #G14 #G16 #N63NOwiutkie
Przeczytaj na