Komfort może być szybki i długi, czyli modyfikacja BMW G12 740d, dłuższego wariantu serii 7 :).
CHIPTUNING silnika
Moc
320 KM -> 400 KM
Moment obrotowy
680 Nm -> 800 Nm
Chiptuning skrzyni biegów ZF Stage 1
- lepsza reakcja na polecenia kierowcy,
- szybsza reakcja skrzyni na zmianę biegów,
- bardziej płynne zmiany,
- redukcja jazdy na zbyt niskich obrotach,
- lepsze wykorzystanie dostępnego momentu obrotowego,
- większe „zdecydowanie” co do optymalnego biegu
Aktywacja Carplay.
Z panem Krzysztofem spotkaliśmy się na wykonaniu wspomnianych wyżej modyfikacji mających na celu poprawę szybkości tej "prze-komfortowej" limuzyny.
Przy okazji nasz klient poprosił nas również o aktywację Apple CarPlay, gdyż nie posiadał tego „dobrodziejstwa” na pokładzie swojej naprawdę bogato wyposażonej limuzyny.
Seria siedem słynie z komfortu.
Podróżowanie tym samochodem jest całkowicie uspokajające i kojące ;).
Samochód niemalże „połyka” kilometr za kilometrem.
Jest idealny na dalekie autostradowe trasy.
Trudno nam wyobrazić sobie coś lepszego.
Miękko, komfortowo, a jak trzeba twardo, dzięki regulowanemu zawieszeniu EDC z trybem Adaptive, który sam dostraja się do warunków drogowych.
Dodać należy też, że w prezentowanym egzemplarzu zamontowana jest tylna oś skrętna, która trzyma samochód perfekcyjnie w każdym zakręcie niczym, magiczne elfy rozkładające szyny przed kołami samochodu.
Coś fenomenalnego w takim samochodzie i szczególnie w takim jak G12.
Samochód ma swoje gabaryty, a „wypasiony po uszy” swoje waży.
Normalnie szybka „eska" z nierównościami” pokonana z dużą prędkością potrafi nieco wybić samochód z toru jazdy.
Tutaj nie ma takiej opcji.
Pamiętamy reklamy Renault, które mocno podkreślały skrętną tylną oś w ich samochodach.
Tak z przymrużeniem oka patrzyliśmy na ten system. Na co to komu, tfu – wymyślają. Oj nie... naprawdę, jazda z tym systemem jest po prostu genialna.
Jeżeli niebawem będziecie konfigurować swoje nowe BMW, pomyślcie nad tą opcją.
Nie skreślajcie go z automatu za jego cenę.
Naprawdę jest on jej wart.
Warta jest też swojej ceny modyfikacja tego silnika, ale to oczywiste, prawda? :).
No inaczej napisać nie możemy ;).
Ale pomijając fakt, że to korzyść dla nas, jak by na to nie patrzeć, to naprawdę z czystym sumieniem możemy napisać, że brak modyfikacji w 3 litrowym BMW to strata frajdy, każdego dnia, którego nikt nam nie zwróci :).
To samo poczuł pan Krzysztof na jeździe testowej.
Gdy po wykonanej usłudze takową, jak zresztą zawsze, przeprowadziliśmy.
Wspominaliśmy wyżej o walorach osi skrętnej.
Tak się złożyło, że na jedzie testowej mieliśmy okazje pokonać 2 niebezpieczne zakręty z przełamaniem, które samochód przejechał bezbłędnie, z naprawdę dużą prędkością.
Na tyle dużą, że w pewnym momencie przymknęliśmy oko, by nie widzieć co stanie się dalej.
W tamtym momencie, uświadomiliśmy sobie, że tylna oś skrętna jest dodatkowym aniołem stróżem w naszym samochodzie, który nie wysiada, lecz jak kapitan statku, zostaje z nami do końca naszej podróży :).
Dziękujmy Panie Krzysztofie za miłe spotkanie, niezapomniane wrażenia z jazdy testowej i możliwość pracy z tak genialnym samochodem.
#MobileCoders #bmwkodowanie #bmwG21740d #chiptuningZFHP #bmwCarPlay