Bussines partner – BMW G30 530i xDrive

CHIP-TUNING silnika Stage 1

Moc
252 KM -> 300 KM
Moment obrotowy
350 Nm -> 450 Nm

CHIP-TUNING skrzyni biegów ZF Stage 1

Bardzo, ale to bardzo popularny model.

Opisujemy go tak często, że już trudno wymyślić coś więcej na jego temat :).
Seria G30/G31 jak tylko się pojawiła „zalała” polskie drogi.

Polacy, zresztą nie tylko oni, pokochali serię 5.

Nie ma się co dziwić, rewelacyjny samochód pod każdym względem, od ceny zaczynając po komfort jaki zapewnia.

Setki razy modyfikowaliśmy je i z ogromną chęcią będziemy modyfikować przez kolejne lata, bo są to auta genialne i kompletnie bezproblemowe.

Niebawem zaczniemy pracować z „odświeżoną wersją”, bo do salonów "wjeżdżają" wersje LCI.

Na razie są na etapie pokonywania pierwszych kilometrów „docierających”, a my zacieramy ręce w oczekiwaniu by „dotknąć” coś nowego, odświeżonego :).

Nie ma co ukrywać zmian wizualnych nie ma za wiele, ale są pewne w elektronice, co może otworzyć nam nowe „horyzonty kodowań” :).

Tak czy siak G30 dalej jest „świeża”, ładna, cieszy oko, pupę i resztę naszego ciała, szczególnie w fotelach w wersji komfort.

Prezentowany samochód co prawda takowych nie posiadał, ale był za to oklejony niemalże w całości samo-regeneracyjną folią bezbarwną.
Świetny daje to efekt końcowy. Wcześniej klient nałożył jeszcze ceramikę.
Czy aby nie przesada ?

Patrząc na lakier, który nie miał dosłownie ani jednej ryski i błyszczał się jak jajka na Wielkanoc, chyba nie.
Efekt warty wszystkich pieniędzy.
A jeżeli o pieniądzach mowa, to kosztowało go to ok 10 tys. zł.
Nie mało prawda? :).

No dobra lakier lakierem, ale nie samym wyglądem człowiek żyje. Ważna jest oczywiście MOC. A to główny powód naszego spotkania.

Z przedstawionej oferty, nasz klient wybrał sobie modyfikację silnika i skrzyni biegów ZF, oraz kilka kodowań w tym, dezaktywacje systemu start stop jako zapamiętanie ostatniej pozycji, temperaturę opon, logo startowe M pakietowe.

Co ciekawe przed modyfikacją nasz klient nie czuł różnicy między trybami Comfort i Sport. Był zdania, że tryby te nie za bardzo zmieniają charakter samochodu :)

Wszystko diametralnie się zmieniło po naszej modyfikacji. W trybie sport na „rozgrzanym do czerwoności asfalcie”, ten dwu litrowy silnik, na jedzie testowej, potrafił wytrącił opony z trakcji. Coś co nie miało miejsca wcześniej.

Nasz klient oczywiście nie krył zadowolenia z tego faktu :).
Żeby nie było, samochód po modyfikacji rusza płynnie bez jakiś problemów czy uślizgów.
Opisana wyżej sytuacja to testowe extremum na skręconych kołach :).

Dziękujemy za miłe spotkanie i do zobaczenia na modyfikacji Seata :).

A właśnie. Zapomnieliśmy dodać. W garażu naszego klienta czeka na modyfikację SEAT ATECA TSI, który niebawem trafi w nasze ręce ;).

Pozdrawiamy.

#MobileCoders #bmwkodowanie #bmwG30530i #chiptuning30530i #chiptuningZFHP #bmwStartStop
Przeczytaj na