Lider wśród hybryd BMW, czyli G30 530e :).
Ale nie tylko, bo coś na słoneczne dni też się przyda, a dokładnie BMW F13 640i :).
CHIPTUNING + pops and bangs
BMW G30 530e
Moc
252 KM -> 360 KM
Moment obrotowy
420 Nm -> 580 Nm
BMW F13 640i
Moc
320 KM -> 370 KM
Moment obrotowy
450 Nm -> 520 Nm
Marcin zaprosił nas do siebie na modyfikację dwóch interesujących pojazdów :).
Wcześniej dostał on kontakt od naszego innego klienta, który nas zarekomendował.
Zawsze nas to cieszy i dzięki temu wiemy po co tak ciężko pracujemy i widzimy, że nasze usługi zadowalają najbardziej wymagających klientów. Jest to dla nas niezwykle istotne.
Marcin również wymagał od nas dobrej "roboty", którą chyba wykonaliśmy :).
Na pierwszy ogień poszło BMW G30 530e. Każdy kto nas obserwuje wie, że to małe potworki z olbrzymim potencjałem. Silnik ten genialnie się modyfikuje, przyrosty powalają na kolana, a jazda testowa po wykonaniu strojenia sprawia kierowcy dużo radości :).
Tak, dodatkowe 100 KM i ponad 150 Nm czyni z tego samochodu całkiem przyjemne i szybkie autko. Jeden z naszych klientów testował samochód po mapie i na urządzeniu pomiarowym czas z 6.6 s. do 100 km/h spadł aż do 5.2 s. :). Niesamowite.
Z kolei BMW F10 550d startuje spod świateł ciut szybciej, ale od 80 km/h zaczyna mieć problem i G30 530e, już zmodyfikowane, dogania ją ;). Ciekawe prawda?
W dwóch słowach można powiedzieć, że BMW zrobiło genialny pojazd, a dzięki systemowi eBoost piekielnie szybko przyspiesza, szczególnie po Stage 1 :).
Marcin, po przejechaniu pierwszego kilometra, już zauważył, że coś się z samochodem stało, jakoś tak gna do przodu bez opamiętania uważnie słuchając prawej stopy kierowcy ;).
BMW wyrywa się do przodu i na idealnie suchej drodze chce już lekko stracić przyczepność, co wcześniej nigdy się nie działo ;).
Z kolei w 640i cabrio zrobiliśmy bezpieczny Stage 1 silnika N55 na ok 370 KM i 520 Nm, ale dzięki temu samochód dużo fajniej przyspiesza od dołu i na górze. Zbiera się przy każdych obrotach naprawdę przyjemnie.
Na sam koniec w tym aucie dodaliśmy strzały z wydechu przy schodzeniu z obrotów, czyli tzw. Pops&Bangs. Jedyni kochają, inni nienawidzą, chyba zależy to od tego czy jest się kierowcą czy pieszym ;).
Bardzo dziękujemy Marcinowi i jego żonie za skorzystanie z naszych usług i za zaufanie :).
Pozdrawiamy :).
#MobileCoders #bmwkodowanie #chiptuningBMW #bmw530e #bmwhybrid #bmwG30 #bmwF13 #bmw640i