Konwersja AUDI Q7 z systemem MIB2 na standardy EU/PL oraz wzmocnienie silnika i zdjęcie ograniczenia VMAX 210km/h :).

CHIP-TUNING
Moc
252 KM -> 300 KM
Moment obrotowy
370 Nm -> 450 Nm

Systemy nawigacyjne w AUDI występują w wielu wersjach.

O ile konwersja tych wcześniejszych nie jest większym wyzwaniem tyle z MIB-ami zabawy jest już sporo więcej.

Sporo też należy posiadać wiedzy, aby takową jednostkę poprawnie skonwertować bez ryzyka jej uszkodzenia.

Tutaj szkół jest wiele. Jedni wyjmują ją z samochodu, inni potrzebują samochód na cały dzień lub dwa, my z kolei mamy to szczęście, że dzięki zażyłej współpracy i kooperacji z najlepszymi w branży Automotive, mamy dostęp do najnowszych rozwiązań na bieżąco, dzięki czemu nasz klient otrzymuje szybkie, bezstresowe, a co najważniejsze, sprawdzone i działające w 100% rozwiązania.

Dzięki temu konwersja takiej, prezentowanej tutaj, Q7 z Kanady przebiega niesamowicie szybko, bo w niespełna 2h. Nie trzeba używać do tego żadnych narzędzi typu młotek, dłuto, kombinerki, a jedynie komputer i kilka kabli ;).

Z naszym klientem, panem Pawłem, spotkaliśmy się na parkingu jednej z galerii, aby w czasie gdy będzie on pił kawę przegryzając ja ciachem, my zajmiemy się jego samochodem.

Z racji faktu, że poza konwersją nasz klient zażyczył sobie dodatkowo CHIP-TUNING silnika oraz pakiet AUDI SMARTPHONE (Android Auto i Carplay), w którego skład wchodzi możliwość streamingu telefonów na nawigację (zarówno iPhone jak i Android), czas naszej pracy określiliśmy na ok 3 godziny.

W tym czasie na pewno nasz przyjezdny klient zdąży „obskoczyć” kilka sklepów i zjeść / wypić coś pysznego :).

Cała operacja przebiegła, jak zwykle zresztą, zgodnie z planem i wyrobiliśmy się w zakładanym czasie.

Finałem konwersji było wgranie, zmodyfikowanego na nową moc, oprogramowania silnika.

Tutaj z racji sterownika Simos 18.x jaki można spotkać w 2 litrowych TFSI grupy VAG, czas zapisu jest niesamowicie długi i oscyluje w czasie do 30 minut.

Oczywiście czas ten można by zredukować o kilka minut, używając metody BENCH z wpięciem się bezpośrednio do sterownika silnika, ale z racji faktu, że wtedy nie moglibyśmy robić nic innego finalnie wszystko zajęło by tyle samo czasu.

Wraz z wgrywaniem oprogramowania do silnika aktualizowała się również najnowsza wersja systemu nawigacji, kończąca proces konwersji prezentowanego samochodu.

Co do samej mocy tutaj 2 litrowa jednostka vs. duża buda.

Wydawać by się mogło, że to słabe połączenie, ale samochód naprawdę daje radę, szczególnie po modyfikacji.

Zdaniem pana Pawła nasza modyfikacja jest bardzo odczuwalna.

Dziękujemy Panie Pawle za okazane zaufanie, przyjazd i do zobaczenia niebawem, jak będziemy w Pana okolicy.

#MobileCoders #bmwkodowanie #chiptuningAudiQ7 #chiptuning20TFSI #konwersjaQ7MIB #konwersjaAudi #carplayAndroidAutoAudiMirrorlink #audiVMAX #audiUSAkanadaPLMENU
Przeczytaj na