Wymiana oleju po 3.000 km w jednym z naszych firmowych BMW G31 520d LCI:).
Witajcie, dziś pokjazujemy Wam jak wygląda olej w jednym z naszych BMW po przebiegu 3.000 km. Jest to pierwsza wymiana od zakupu, następna będzie po 7.000 km i później już standardowo co 10.000 km :).
Generalnie olej nie wyglądał źle, opiłków nie było tak dużo, ale zaznaczamy, że od samego poczatku, od wyjazdu od dealera, mieliśmy zalany Ceratec LM :). Środek ten znacznie zmniejsza tarcie, szczególnie przy zimnych rozruchach :).
Wygląda to bardzo obiecująco.
Teraz płuczemy silnik Engine Flush Penrite, zalewamy silnik olejem Penrite Envio+ 5w40 oraz dodajemy również Cerateca. Po tym zabiegu przejedziemy następne 7.000 km i zobaczymy jak będzie wyglądał olej :).
Pamiętajcie, nie oszczędzajcie na wymianie oleju w Waszym samochodzie, używajcie tylko najlepszych olejów (nie najtańszych) i róbcie wymiany możliwie jak najczęściej. Naszą dobrą zasadą jest wymiana co 10k km.
Wymiana co 12-15k km też będzie ok, ale nie dłużej :).
Dodamy też, że od pierwszych kilometrów stosujemy dodatek Millersa do paliwa, jest to Diesel Power ECOMAX, który świetnie smaruje naszego suchego diesla i utrzymuje cały układ wtryskowy w czystości.
Dzięki temu zminimalizowane jest ryzyko zatarcia pompy wysokiego cisnienia czy nieoczkiwanej awarii jednego z wtryskiwaczy.
Bardzo gorąco polecamy Wam te środki, będziecie zszokowani efektem.
Jedno z naszych F11, które już przechodzi na emeryturę, choć nie musi, przejechało na tych środkach 380k km bezawaryjnie :).
Jest to model 520d B47 190 KM, który nie dość, że przejechał 380k km bez awarii to 290k km z modyfikacją na 220 KM :).
Prawda, że to dobry wynik?
Mamy nadzieję, że nasze nowe G31 LCI 520d rownież tyle przejadą, gdy zapewnimy im taki sam sposób obsługi serwisowej i eksploatacyjnej :).
Pozdrawiamy,
Zespół Mobile Coders
#MobileCoders #bmwkodowanie #serwisolejowy #bmwG31LCI #bmwG31 #bmw520d #wymianaoleju #penrite #ceratec #flush #oilservice