BMW F34 czyli 3GT 320i na modyfikacji silnika + skrzyni ZF.
Czyli pakiet MOC i szybkość :).

Moc
184 KM -> 240 KM
Moment obrotowy
290 Nm -> 400 Nm

Nie ma chyba właściciela 2 litrowej benzyny, który nie myśli o modyfikacji silnika. Tutaj potencjał jest naprawdę olbrzymi. Oczywiście należy zrobić to z głową.

Walka o każdego dodatkowego konia nie jest dobrą drogą, szczególnie gdy już lekki Stage 1 daje spory przyrost mocy i potrafi podnieść dość znacząco poziom adrenaliny.

Naszym zdaniem w przypadku tego silnika warto zrobić modyfikację DUO. Zarówno silnik jak i skrzynie biegów.

Efektem tego będzie świetna modyfikacja dająca większą frajdę niż się można spodziewać.

W przypadku takich kompletów, nie mieliśmy jeszcze klienta, którego oczekiwania w stosunku do modyfikacji były większe.
Zawsze słyszymy to samo w stylu „nie liczyłem, że aż tak będzie jeździć… ” :).

Tutaj taka modyfikacja powoduje, że samochód jeździ znacznie lepiej niż seryjna wersja 30i.
Spory udział w tym doznaniu bierze skrzynia biegów.

Coraz więcej klientów decyduje się na modyfikację silnika i skrzyni. Świadomość rośnie i chcą oni nie tylko czuć więcej mocy ale również pragną, by zmiany biegów były szybkie, niezauważalne i nie powodowały „przestojów” w przyspieszaniu.

Wiele osób pyta nas o modyfikację skrzyni - czym to się je i co to daje. Zatem, dla wszystkich zainteresowanych, ponownie, napiszemy krótko o modyfikacji skrzyni biegów.
Polega ona na zmianie sposobu zarządzania jej parametrami tzn. zmiany i obciążenia przełączania biegów, czasu zmiany biegów, przesuwania ogranicznika momentu obrotowego oraz ciśnień.

Ta elektroniczna zmiana parametrów jej pracy (optymalizacja) sprawia, że skrzynia biegów przerzuca biegi sprawniej i płynniej.
Eliminuje efekt utrzymywania bardzo niskich obrotów, który spowalnia reakcję samochodu na polecenia prawej stopy kierowcy oraz znacznie redukuje „ospałość” pojazdu.

Gdyby chcieć w skrócie opisać jakie są korzyści modyfikacji skrzyni biegów, można by powiedzieć, że tryb COMFORT po modyfikacji staje się trybem SPORT. Co ważne z zachowaniem obrotów jak na trybie COMFORT.

Wielu klientów narzeka na to, że tryb SPORT utrzymuje za wysokie obroty, ale samo zachowanie skrzyni jest genialne.

Za to tryb COMFORT utrzymuje dobre obroty, ale skrzynia jest „ospała”.

Po modyfikacji skrzyni biegów mamy połączenie „DYNAMIKI SPORT-u” i „OBROTÓW COMFORT-u” na trybie COMFORT.

Sam tryb SPORT również zostaje jeszcze bardziej spotęgowany z zachowaniem utrzymania wysokich obrotów jak na serii. Klienci, którzy często sięgali po tryb SPORT, po naszej modyfikacji skrzyni biegów zaprzestali używania tego trybu :).

To tak w bardzo wielkim skrócie.

Dziękujemy za miłe i "szybkie" spotkanie :).

#MobileCoders #bmwkodowanie #chiptuningbmwF34320ib48 #chiptuningmodyfikacjaskrzynibiegówZF
Przeczytaj na