Limuzyna czy SUV, silnik ten sam 😉

BMW G30 530i
252 KM === >>> 300 KM
350 Nm === >>> 450 Nm

G01 X3 30i
252 KM === >>> 300 KM
350 Nm === >>> 450 Nm

Dwulitrowe silniki benzynowe stają się coraz bardziej popularne wśród klientów BMW.
Nic w tym dziwnego, skoro ich różne odmiany są dostępne niemal w każdym modelu tej marki, a rozpiętość mocowa waha się w granicach 150-300 KM.

Tym razem przedstawiamy dwie realizacje jednej z dwóch najczęściej spotykanych wersji o mocy 252 KM i oznaczeniu 30i.

"G-trzydziestka" pana Łukasza to trzyletnie auto, ale z symbolicznym przebiegiem. Auto nie jest mocno eksploatowane, w sportowej stylistyce – M pakiet - ale biorąc pod uwagę samą moc to na trasie troszkę brakowało czasami dodatkowego kopa 😊.

Z kolei X3 pana Jarosława to autko zupełnie nowe. Tutaj wykonaliśmy wymianę oleju przy wykorzystaniu naszyego zestawu "trzech króli" wymiany olejowej 😊.
Czyli płukanka Penrite Engine Flush przed zlaniem starego oleju, a świeży olej to świetny Penrite Enviro+ 5w40 oraz dodatek Liqui Moly Ceratec, zabezpieczający i zmniejszający tarcie w silniku.

Zawsze zalecamy wymianę oleju w nowym aucie po przejechanych pierwszych 2-3 tys. km, a następnie przynajmniej raz między okresowymi wymianami oleju w ASO 😊.

Po tych czynnościach wykonaliśmy modyfikację zwiększenia mocy.

Efekty były bardzo zadowalające, a według słów klienta „ładnie zapierdziela teraz” 😊.

Dziękujemy obu panom za skorzystanie z naszych usług i pozdrawiamy serdecznie 😊.

#MobileCoders #Kodowanie #BMWkodowanie #G30 #530i #X3 #G01 #30i #ChipTuning #modyfikacja #B48 #limuzyna #SUV #SAV #Zapierdziela
Przeczytaj na