LAG-OFF, POWER-ON Audi A6 C8 50 TDI ;).
Kolejne “opóźnione” Audi na modyfikacjach 😊
(wartość przed === >>> po modyfikacji)
Moc
286 KM === >>> 340 KM
Moment obrotowy
620 Nm === >>> 710 Nm
Kilka razy już wspominaliśmy o niezwykle irytującej przypadłości jaka charakteryzuje nowe auta grupy VAG, szczególnie na przykładzie Audi.
Opóźnienie z jakim reaguje układ napędowy na wciśnięcie pedału przyśpieszenia jest bardzo duże i bardzo irytujące. Na tyle irytujące, że duża część naszych klientów wspomina, że nie kupiliby danego auta, gdyby wcześniej byli świadomi takiego zachowania.
Przecież jak auto ma prawie 300 KM, nawet takie duże kombi Audi A6, to powinno sprawnie napędzać auto. I tak w sumie jest, jeśli lubimy robić sobie przerwę na kawę, w czasie między wciśnięciem pedału gazu, a rozpoczęciem przyśpieszania auta 😊.
Większość jednak nie ma czasu ani ochoty czekać na reakcję silnika i skrzyni biegów na polecenia kierowcy.
Szczęśliwie, możliwe jest zredukowanie opisywanego opóźnienia, dzięki modyfikacji oprogramowania silnika oraz skrzyni biegów.
Pan Tomasz zaprosił nas do siebie, aby pozbyć się tego opóźnienia i zwiększyć moc silnika. Po modyfikacji układ napędowy znacznie szybciej reaguje na polecenia kierowcy, skrzynia zmienia biegi szybciej, natomiast sam silnik, trzylitrowy diesel jest jeszcze bardziej elastyczny 😊
Dziękujemy serdecznie panu Tomaszowi za skorzystanie z naszych usług i pozdrawiamy 😊
PS. Niestety mamy taką porę roku, że z oświetleniem jest różnie, ale mamy nadzieję, że coś widać 😊
#MobileCoders #Audi #LagOff #PowerOn #50Tdi #A6C8 #LAG #ZF #8HP #kodowanie