Do trzech razy sztuka, czyli BMW G30 Radka :)

Bohaterem tej historii jest BMW G30 518d 150 KM Radka.

Dokładnie z tym modelem ostatnio dość często się spotykamy. Pewnie ze względu na to, że auto jest znacznie tańsze od 520d, a różni się bardzo niewiele :).

Z tego względu wartości jakie możemy uzyskać po modyfikacji są bardzo zbliżone do 520d :)

Sytuacja jest analogiczna do tej w autach poprzedniej generacji – F10 518d oraz 520d, które to opisywaliśmy w poprzednich postach, tam jednostki oraz osprzęt są identyczne :).

Wracając do sytuacji Radka i jego auta... dwukrotnie próbowaliśmy odczytać mapę ze sterownika silnika różnymi, najlepszymi dostępnymi narzędziami, jednak bez powodzenia.

Głównym problemem, aby fizycznie wyczytać zawartość sterownika to zastosowany procesor Aurix, drugi problem to w starczych wersjach oprogramowania przy wirtualnym odczycie producenci sprzętów do tuningu nie posiadają pliku oryginalnego na swoich serwerach :). W nowych wersjach nie ma tego problemu :).

Dlatego też za trzecim razem postanowiliśmy zaktualizować sterownik silnika w aucie Pana Radka. Po tej operacji problemu nie było i byliśmy w stanie poddać mapę silnika modyfikacji 😊

Zmiany jakie zaszły w tym aucie wyglądają następująco:

150 KM -> 225 KM
360 Nm -> 460 Nm

Dziękujemy Radkowi za zaufanie i dziękujemy za skorzystanie z naszych usług 😊. Dziękujemy także za cierpliwość i umożliwienie nam "dopięcia" tematu :). Pozdrawiamy serdecznie i życzmy długich i przyjemnych kilometrów.

#bmwchiptuning #bmwg30chiptuning #bmwkodowanie
Przeczytaj na