BMW M8 Competition i X7 M50d pod jednym zadaszeniem stały :).

CHIPTUNING w BMW M8
Moc
625 KM -> 725 KM
Moment obrotowy
750 Nm -> 900 Nm

CHIPTUNING w BMW X7 M50d
Moc
400 KM -> 480 KM
Moment obrotowy
760 Nm -> 860 Nm

BMW F92, czyli najnowsze M8 Competition British Racing Green oraz BMW G07, czyli najnowsze X7 ;).

Z tymi dwoma pojazdami mieliśmy przyjemność spędzić trochę czasu i zmodyfikować tak bardzo jak tylko się dało :).

Pierwsze z nich to piękne Coupe z silnikiem S63 4.4L o mocy 625 KM. Z tym samochodem uwielbiamy pracować, ponieważ przyrosty są powalające :). Samochód staje się pociskiem, podobnie jak w przypadku M850i, które wynikiem aż tak dobrym popisać się nie może, za to procentowym przyrostem owszem :).

Drugie auto to BMW X7 G07 w wersji M50d, ten model jest chyba najcięższym pojazdem osobowym jakim jeździliśmy. Masa z kierowcą to lekko ponad 2800 kg w wersji M50d :D. Sporo, ale mierząc czas przyspieszenia to seryjnie samochód rozpędził się do 100 km/h w 5,8 s. :). Całkiem miło.
Jednak po modyfikacji udało się zredukować ten czas do 4.7 s., a to już nie przelewki. Samochód jest piekielnie ciężki więc wynik powala.

W M8 nie mogliśmy zmierzyć przyspieszenia ponieważ mocno się rozpadało, a przeniesienie ponad 900 Nm na drogę jest trudne, gdy warunki atmosferycznie nie sprzyjają ;).

Jednak auto swoją reaktywnością jest niesamowite. Wciśnięcie gazu powoduje naprawdę naprężenie karku, szczególnie dla pasażerów podróżujących z nami.
Wersja z którą pracowaliśmy jest w kolorze Individual British Racing Green, czyli w skrócie za dużo takich na drogach nie zobaczycie ;). Przepiękny lakier, aż łezka w oku się kręci, gdy słyszymy, że niedługo większość firm motoryzacyjnych wycofa się z silników spalinowych.

W M8 oprócz samej mocy wykodowaliśmy również start-stop, przeskalowaliśmy wskaźniki sportowe do nowej mocy i wyłączyliśmy limiter prędkości maksymalnej.

W X7 G07 moc to nasze główne zadanie, ale w tym olbrzymim rodzinnym i szybkim SUVie włączyliśmy również wszystkich możliwych asystentów jazdy, ADV (Assisted Driving View), asystent zmiany pasa ruchu, rozpoznawanie znaków ustąp pierwszeństwa, stop itp.

Zakodowaliśmy również pamięć start-stop, aktywowaliśmy VIM, czyli video w trakcie jazdy oraz zakodowaliśmy skalę liczników do 330 km/h :).
Uważajcie na to X7, bo wiele sportowych samochodów może się zdziwić ;).

Wiadomo, że X7 jest piekielnie duże i piekielnie dobrze wyciszone, więc odczucie prędkości jest tutaj złudnie delikatne ;).

W M8 z kolei jest ciut głośniej, ale dalej komfort jest na przyzwoitym poziomie. Nie ma co narzekać, na zagraniczną wycieczkę spokojnie można pojechać i nie być przy tym zmęczonym.

Oba samochody szanujemy, bo są naprawdę cudowne, choć tak bardzo różnią się od siebie :).

Oba też mieliśmy na swobodne testy po niemieckiej autobahnie, która znajduje się tam, niedaleko miejsca, w którym wykonywaliśmy modyfikację ;).

W tym miejscu bardzo chcielibyśmy podziękować Jakubowi, jeszcze jednemu Jakubowi oraz właścicielowi M8, Michałowi, którego nie udało nam się poznać :). Dziękujemy za zaufanie :).

Pozdrawiamy serdecznie.

#MobileCoders #bmwM8competition #bmwM8 #bmw #chiptuning #bmwX7 #bmwX7m50d #bmwchiptuning #bmwkodowanie
Przeczytaj na